Gdzie jesteś:
EVA MINGE DESIGN

EVA MINGE DESIGN

Informacje o kliencie

Dom mody Eva Minge od blisko 20 lat konsekwentnie buduje swój wizerunek w modzie i designie. Marka Esotiq to najbardziej dynamicznie rozwijająca się sieć bieliźniana w Polsce. Eva Minge & Esotiq jest połączeniem silnej osobowości projektantki światowego formatu z delikatnością i kobiecością reprezentowaną przez bieliznę ESOTIQ Exclusive Lingerie. Spółka powstała w wyniku fuzji producenta luksusowej bielizny Esotiq&Henderson z domem mody Eva Minge. Stworzona w ten sposób grupa ma za zadanie m.in. promowanie marki Eva Minge Design w Polsce i na świecie. Powstające nowe salony marek: Eva Minge, Eva Minge Home oraz Eva Minge & Esotiq, umiejscowione są zarówno w centrach handlowych, jak i przy głównych ulicach handlowych.

 

Potrzeby

Nowo powstałe przedsiębiorstwo poszukiwało elastycznego systemu informatycznego do zarządzania wszystkimi procesami biznesowymi w zintegrowany sposób, a także do planowania i nadzoru produkcji. Eva Minge Design potrzebowało nie tylko sprawnej obsługi sprzedaży, księgowości i zarządzania siecią, ale także systemu, który będzie można dostosować do specyfiki firmy.

 

Wybór systemu

Po dokładnych analizach wybrano system Navireo. Zastosowanie motoru bazy danych MS SQL oraz modułu szybkiej sprzedaży daje możliwość okresowej synchronizacji bazy danych z centralą i nie wymaga stałego dostępu do internetu. Umożliwia bezproblemową pracę w salonach sprzedaży również w razie braku łączności z siecią – w takim przypadku dane z przeprowadzonych transakcji wysyłane są po wznowieniu połączenia. Wpływ na wybór Navireo miał też przejrzysty interfejs zapewniający prostą, intuicyjną obsługę systemu, a co za tym idzie, krótki czas przeznaczony na szkolenia pracowników. Dodatkową zaletą jest spójność z modułem księgowym – dokumenty wygenerowane w module handlowym mogą być automatycznie księgowane bez potrzeby ponownego wprowadzania ich do systemu.

 

Wdrożenie

Wdrożenie Navireo w Eva Minge Design przeprowadziła firma BTCh przy aktywnym udziale pracowników IT klienta. W pierwszej kolejności system został wdrożony w dziale sprzedaży i księgowości. W kolejnym etapie zrealizowano dodatkowe modyfikacje i nowe funkcjonalności dostosowane do potrzeb spółki, np. anglojęzyczny interfejs do zdalnego korzystania z programu dla użytkowników nieznających języka polskiego. Z rozwiązania korzystają m.in. pracownicy w Mediolanie, a niebawem także w innych krajach Unii Europejskiej. Rozszerzenia funkcji zostały stworzone w oparciu o programistyczne API – Sferę Navireo.

 

Korzyści

Navireo usprawnia proces sprzedaży produktów w salonach Eva Minge Design w Polsce i za granicą. Transakcje są realizowane szybko, również z możliwością wykorzystania ekranów dotykowych. Obsługa sklepu, oprócz tradycyjnych funkcjonalności, korzysta także m.in. z możliwości automatycznego wyświetlania zdjęcia każdego sprzedawanego towaru, co jest przydatne zwłaszcza w tej branży. Dane są gromadzone w jednym miejscu na serwerze i automatycznie synchronizowane – w tym przypadku co dwie godziny, ale częstotliwość synchronizacji może być zmieniana w zależności od potrzeb.

 

„Po wnikliwych analizach zdecydowaliśmy się na system Navireo, który gwarantował precyzyjne dostosowanie do specyfiki naszej działalności. Navireo umożliwia nam prostą i szybką obsługę sprzedaży w salonach, scentralizowane zarządzanie całą siecią, a także pełną integrację z systemem księgowym”.

Adam Skrzypek – Prezes Zarządu

Eva Minge Design Sp. z o.o.

 

W modułach Navireo wdrożonych w centrali Eva Minge Design zastosowano narzędzia do wszechstronnej analizy i zarządzania zgromadzonymi danymi. Zintegrowanie z modułem księgowym nie tylko przyspiesza prace księgowe, ale w istotny sposób eliminuje ryzyko ewentualnych pomyłek. Otwarta formuła systemuNavireo pozwoliła opracować funkcjonalności spełniające ściśle sprecyzowane dodatkowe potrzeby firmy, takie jak: automatyzacja przydzielania kodów kreskowych do nowych towarów, wiele typów finansowych raportów okresowych, narzędzia do łatwego wyszukiwania towaru między salonami, podgląd pozycji towarowych indywidualnie dla każdego salonu, profilowanie uprawnień użytkowników gwarantujące dostęp wyłącznie do ich grup kontrahentów i dokumentów z nimi związanych, interfejs w wersji angielskiej dla niepolskojęzycznych użytkowników wraz z automatycznym systemem nadawania odpowiednich parametrów dokumentom w zależności od użytkownika, który wystawia dokument. Zarząd spółki otrzymał wygodne narzędzia pozwalające nie tylko na ocenę wyników biznesowych, ale także na złożone analizy planowanych działań.

 

Plany na przyszłość

W drugim etapie planowane jest wdrożenie narzędzi do planowania, kontroli oraz zarządzania produkcją.

Kontakt z nami

Adres firmy:

80-462 Gdańsk, ul. Dywizjonu 303 nr 23

Telefon:

+48 58 557 31 38

E-mail:

btch@btch.pl