Programy
Gdzie jesteś:
Moduły i usługi dodatkowe

Moduły i usługi dodatkowe

 Automatyzacja

 

 Dokumenty firmy

Moduł Automatyzacja umożliwia wykonywanie powtarzalnych czynności w sposób automatyczny. Jest przeznaczony dla wszystkich firm, które chcą usprawnić i przyspieszyć swoje działanie. Umożliwiają to tzw. automaty, które można samodzielnie zdefiniować zgodnie z potrzebami i sposobem działania firmy. Automaty m.in. wyślą SMS-a, maila (także z załącznikami) oraz wyświetlą powiadomienie w programie. Na przykład po utworzeniu dokumentu handlowego, oferty, umowy, zlecenia serwisowego lub dokumentów kadrowo-płacowych dzięki automatowi nastąpi wysyłka maila, SMS-a lub powiadomienia wewnątrz programu. Automatyzacja procesów biznesowych wpłynie na szybkość i efektywność działań w Twojej firmie.

 

Dokumenty firmy to usługa przeznaczona dla przedsiębiorstw prowadzących własną księgowość za pomocą Rachmistrza lub Rewizora nexo/GT. Umożliwia pracownikom szybką wysyłkę dokumentów do działu księgowego firmy, np. w formie plików PDF lub zdjęć. Znacząco przyspiesza także wprowadzanie ich do systemu dzięki funkcji automatycznego odczytu (OCR). Przepływ dokumentów w firmie staje się prosty i zarazem skuteczny.

Usługa pozwala przenieść pracę z dokumentami do elektronicznego świata, a ścieżkę ich obiegu dostosować do potrzeb i specyfiki danej firmy. Dokumenty księgowe mogą być wysyłane bezpośrednio do Rachmistrza lub Rewizora albo przekazywane do osoby odpowiedzialnej za obieg dokumentów w przedsiębiorstwie.

 więcej informacji    więcej informacji

 

POS - interfejs dotykowy 

   

POS - interfejs dotykowy jest to moduł dostępny w Subiekcie nexo oraz Subiekcie nexo PRO. Dzięki uproszczeniu formy i dostosowaniu do specyfiki ekranów dotykowych możliwe jest korzystanie ze wszystkich możliwości Subiekta. Praca z modułem jest prosta i intuicyjna przez co nie wymaga szkolenia pracowników z pełnej obsługi Subiekta.

 

System POS (point of sale) pozwala m.in. błyskawicznie wystawiać dokumenty handlowe, a także zmieniać ich typ w dowolnym momencie - np. z paragonu na fakturę. Charakteryzuje się elastyczną konfiguracją, dzięki której każdemu pracownikowi można przypisać indywidualne ustawienia i uprawnienia w zakresie wystawianych dokumentów (np. tylko paragon lub faktura albo wszystkie dokumenty handlowe). 

Moduł może być wykorzystywany zarówno na komputerach z ekranem dotykowym, jak i na stanowiskach POS, na których zainstalowano Subiekta nexo/nexo PRO. 

   
więcej informacji    
Kontakt z nami

Adres firmy:

80-462 Gdańsk, ul. Dywizjonu 303 nr 23

Telefon:

+48 58 557 31 38

E-mail:

btch@btch.pl