Programy
Gdzie jesteś:
System sprzedaży

System sprzedaży

Sprzedaż

 

 

Subiekt nexo

[sprzedaż detaliczna i hurtowa, fakturowanie, zamówienia, towary, usługi, komplety, obsługa magazynów, rozrachunki, płatności ratalne]
Program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.

Opis

 

Subiekt nexo PRO

[sprzedaż detaliczna i hurtowa, magazyn, fakturowanie, zamówienia, cenniki, oddziały, finanse, rozrachunki, Sfera dla Subiekta, rozszerzanie funkcjonalności]
Elastyczny system sprzedaży zawierający wiele ponadstandardowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest dopasowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (m.in. rozszerzanie funkcjonalności za pomocą Sfery dla Subiekta nexo, własnych pól, raportów i wydruków).

Opis

 

 

Subiekt GT

[sprzedaż detaliczna i hurtowa, fakturowanie, zamówienia, towary, usługi, komplety, obsługa magazynów, rozrachunki]
Nowoczesny system sprzedaży przeznaczony dla firm, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze program sprawdza się w każdej sytuacji.

Opis

 

Subiekt GT Sfera

[sprzedaż detaliczna i hurtowa, fakturowanie, zamówienia, towary, usługi, komplety, obsługa magazynów, rozrachunki, łatwa rozbudowa, automatyzacja procesów]
Otwarty system sprzedaży stworzony dla użytkowników, którzy wymagają specyficznych rozwiązań lub rozszerzonej funkcjonalności. Zawiera mechanizm, który umożliwia pisanie rozszerzeń dostosowujących system do własnych potrzeb.

Opis

  

     

Zakończenie sprzedaży mikroSubiekta

Z dniem 30 września 2022 kończymy sprzedaż programu mikroSubiekt. Ewentualne aktualizacje będą ukazywać się jedynie do końca roku. Obecni użytkownicy systemu wciąż mogą bezpłatnie przejść na najnowszą wersję Subiekta 123.

Użytkownicy mikroSubiekta dzięki specjalnemu kodowi licencji Subiekta 123 (otrzymanemu mailem lub SMS-em) mogą bezpłatnie przejść na nowe oprogramowanie. Przez rok możliwe jest równoległe użytkowanie obu systemów.

Ponadto po pozytywnej weryfikacji można zgłosić się po bezpłatny moduł fiskalizacja, który służy do drukowania paragonów na drukarce fiskalnej.

Wszystkie szczegóły dotyczące zamiany znajdują się tutaj.

 

 Subiekt 123

[fakturowanie, paragony, usługi, towary, klienci, program online, mikrofirma, biuro rachunkowe]

Łatwy w obsłudze system do fakturowania online... i nie tylko. Aplikacja dla firm szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem. System zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, co ułatwia współpracę biur rachunkowych i ich klientów.

 

Więcej informacji o Subiekcie 123

 

Zarządzanie relacjami z klientami

     

Gestor nexo

[CRM, pełna informacja o kliencie, historia kontaktów, zaawansowane ofertowanie, planowanie i rejestrowanie zadań, mailingi]
Nowoczesny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Umożliwia m.in. ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert czy zbiorczą wysyłkę maili. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę.

Opis

 

Gestor nexo PRO

[CRM, pełna informacja o kliencie, historia kontaktów, zaawansowane ofertowanie, planowanie i rejestrowanie zadań, mailingi, własne pola, słowniki, raporty i wydruki, Sfera]
Elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Zawiera wiele rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).

Opis

  

 

 

Gestor GT

[CRM, pełna informacja o kliencie, historia kontaktów, planowanie i rejestrowanie zadań, poczta elektroniczna, wysyłki grupowe]
Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.

Opis

 

Gestor GT Sfera

[CRM, pełna informacja o kliencie, historia kontaktów, planowanie i rejestrowanie zadań, poczta elektroniczna, wysyłki grupowe, łatwa rozbudowa, automatyzacja procesów]
Wszechstronny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Program jest rozszerzoną wersją Gestora GT, wzbogaconą o mechanizm pozwalający na dowolną rozbudowę programu i dostosowanie go do specyficznych wymagań przedsiębiorstwa.

   

Sprzedaż detaliczna


 

 

Subiekt Sprint2

[obsługa ekranów dotykowych, drukarek fiskalnych, wag, czytników, płatność gotówką, kartą, bonem, zarządzanie sklepem]
System szybkiej sprzedaży detalicznej, zintegrowany z Subiektem GT i Subiektem nexo. Pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców. Zapewnia szybką obsługę klientów i sprawne zarządzanie sklepem.

 

 

 

Sprzedaż internetowa

   

vendero

[sklep internetowy, witryna z ofertą, firmowy serwis WWW]
Prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu – szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW.

 

Więcej informacji o vendero

 

Sello

[aukcje internetowe, Alegro, eBay, towary, szablony aukcji, obsługa transakcji, poczta elektroniczna, obsługa płatności, automatyczna wiadomości i komentarze, internetowe strony transakcji]
Wszechstronne narzędzie wspomagające sprzedaż w serwisach aukcyjnych. Program wspiera sprzedawcę na wszystkich etapach obsługi aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Współpracuje z Subiektem GT.

Więcej informacji o Sello

 

 

Zarezerwuj.pl 

 

   

zarezerwuj.pl to aplikacja do zarządzania rezerwacjami, rejestracjami i wizytami stworzona z myślą o potrzebach wielu różnych branż. Dzięki intuicyjnemu terminarzowi błyskawicznie dodasz do systemu rezerwacje internetowe, telefoniczne czy złożone na miejscu, a Twoi klienci zyskają możliwość dokonania szybkiej rezerwacji z dowolnego miejsca.

Obsługa rejestracji, wyszukiwanie wolnych terminów, kontakt z klientami i pracownikami - zarezerwuj.pl automatyzuje te i wiele innych procesów. Skraca czas niezbędny do dokonania rezerwacji i zwiększa zadowolenie klientów, a w efekcie - także Twoje przychody!

 

więcej informacji o zarezerwuj.pl

   

 

Kontakt z nami

Adres firmy:

80-462 Gdańsk, ul. Dywizjonu 303 nr 23

Telefon:

+48 58 557 31 38

E-mail:

btch@btch.pl